Tävling Idag

Tävlingen idag gick super. Det var första omgången i Ponny Allsvenskan division II. Laget kom på 4 plats.

Jag hoppade först förklass som då låg på 90 cm. alltså LC
Pam var jätte fin hela frmridningen lyssnade på minsta vink från mig väntade och var lugn och väldigt stadig.
På banan gick det jätte bra. Banan började med en oxer som vi fick en jätte bra srång kurva över sedan ett plank och vidare och vidare... Men i alla fall alla våra språng blev bra i den klassen. Hon hoppade och tog i välldigt bra.
Det vara bara på ett hinder då vi lyckades riva mittenbommen (fråga mig inte hur) detta gjorde mig lite ofokuserad i början av omhoppningen så ett stopp men jag var taskig mot henne så det var okej. Resten var perfekt!


Lagomgången gick super! 0ade grunden, Hon var så super fin. Lyssnade gjorde allt jag bad henne om.
Men i omhoppningen så kom vi mot första och då glömde jag såklart skänkeln till första, men hon hoppar, men vi landar mitt i resten gick klockrent!

Ni får lite bilder nu resten kommer upp sedan :D

 
SÖÖÖT <3


Maxad oxer i omhoppningen på 1 m


bäästa <3

WE ARE BACK ON TRACK <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Synd att jag missade er alla, men det låter som att ni som vanligt var grymma! Grattis :D <3

2010-09-06 @ 09:30:13
Postat av: Elin

Ni två var grymma!!!!!! <3

2010-09-06 @ 19:28:16
URL: http://figgeplutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0