Tävling

Jag var lite för trött för att blogga igår, så det blir ett tidigt inläg istället. Jag var och tävlade på Östervåla RK  och hoppade LC LB. Beroende på hur man ser det gick det väldigt bra.

Lc - spöregn- lite svårt att rida på grund av regnet men vi hoppade de två första hindrerna perfekt fjärde gjorde jag misstag på att lägga på spö före jag skänklade och vi fick ett stopp. sedan satt det i henne så det blev ett stopp på nästa där också men annars gick vi runt.

LB- Vi  hade det bästa flytat någonsin ´på 1,2,3,4a,4b,5 sedan kom det där förbaskade hindret igen och det blev ett stopp. sedan fjantade hon sig på de 2 sista också. Men är sjukt nöjd ändå, eftersom jag hade sån känsla på henne oc att det var ändå varan debut för LB utanför klubben

Det regnade så mkt i LC så har inte så många bilder lite fler från LBn

LC:




LB








Kommentarer
Postat av: Cissi

ni passar så grymt bra ihop, söta (;<3

2010-09-19 @ 09:38:29
URL: http://cissialskarpeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0