Sofft dag ;)

Började dagen med ett pass orientering. Kan juh bara sägatt jag ägde de andra .  Vi var så bra att vi gick utanför kartan. pga dem i min grupp  såklart.  Sedan ett Pass hem kunskap, bakade bröd. Det vart jätte smarrigt.Nästa gång ska Jag typ vika tvätt? Kommer aldrig att gå! sedan Franska och svenska eftermiddagen.

Hem direkt efter gjorde läxorna. Gud vad duktig jag känner mig. Sedan drog jag till muppsala för att klippa mig. Kan säga att det inte syns så mycket, som vanligt. Puh.

Pam får vila idag. Ganska skönt för henne. Men det komer betyda att jag har en massa över erenergi att ta hand om imorgon (som om hon inte har mycket energi från början).

Tänkte chillla resten av kvällen. Kanke ta och läsa lite eller något annat roligt. Men får se hur det blir, Det brukar ju aldrig bli som man tänkt sig...

Boken jag läser just nu

 Den är lite konstig och på vuxen humor, men men något att läsa i alla fall xD

Kommentarer
Postat av: Ronja

Det var inte mitt fel att vi gick utanför kartan och du var inte den ända som ägde utan det gjorde vi båda :) <3

2010-09-08 @ 15:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0