Shopping

Gårdagen började med att dra iväg till staden. Köpte först en jacka och 2 par skor. Allt riktigt snyggt om jag får säga det själv, Jacka´n var rutig med rosa,grått och vitt. Skorna var första paret vita lite plastiga höga och det andra svarta lite veckade med klack.

Sedan raskt iväg till Sporren. Köpte 2 par ridbyxor, ett par olivgröna från mountain horse, snygga och bekväma, och ett par vinterridbyxor från pikeur svarta var dem. Köpte även paddar och sadeltvål.

när jag kom hem gav jag mej ut på en väldigt trevlig uteritt med Lisa och Helmut. Eftersom det blåste så mycket satte jag på Pam mössa, vilket gav bra resultat. Hon var lugn hela vägen.





Mountain horse ridbyxorna:
 

Kommentarer
Postat av: Elin

snygga ^^

2010-09-26 @ 10:41:44
URL: http://figgeplutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0