Program ridning

Det gick Super!!! 
Red Debutant Fältävlanprogramet 2007.

Vi böjade att rida fram lite lugnt och försiktigt. Eftersom hon var så pigg igår visste jag inte hur det skulle gå. Om hon skulle få för dig att galoppera i 280 igen eller inte. Men hur som helst. Hela framridningen var hon mjuk och fin. Hon var lugn och väntade på min hjälper. Hon rörde sig fantastiskt bra. Hon blev lite stark en gång men inte mer. Jag kom på mig sjläv att lee också ;).

Själva programet gick grymt bra!  Hon var lite spänd i delan längs bort från domarna men jag tycker hon gick jätte bra där ändå! Hon lyssande sjukt bra och vi hade en underbar känsla genom hela. Så är jätte nöjd! Red på 66 %

Det var tyvär ingen som fottade när jag red programet men bilder från framridningen kommer.
Ni får nöja er med den här så läng


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Goodie Goodie :D:D

2010-09-12 @ 01:33:42
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Sofie

Låter som att det bara gå bättre och bättre för er, roligt! :D

2010-09-12 @ 18:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0