Lene :)

Imorse gick jag upp vid 6 för att hinna ducha innan soolan (Hahah jag duchar i en halvtimme). Sedan skola .

Åker hem efter skolan för att plugga. Har inte hänt det senaste året men aja. Iställetsätter jag mig framför datan coh Pratar med Kristin och hennes Realpolare i över en timma (lite dyr telefon räkning sen?).

Men i alla fall Var lene hos vetrinären idag och det som  blev var

Det var hennes Has sene fäste som hade släppt lite, det hade nu läkt väldigt bra så de kan öka promenaderna till 30 minuter och Lisa får skritta på henne varanan dag i 2 månader. Inte så kul kanske men Lisa blev överlycklig :')
Efter 2 månader är det återbesök. Dvs i November!

Nu äre dags för läxor (hmmm?) och sedan ska jag se om jag kan åka till stallet och borsta på bästaste <3




Kommentarer
Postat av: Sara

Vad skönt att hon har blivigt bättre! :D

2010-09-02 @ 18:24:27
URL: http://tindrandestalltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0