Ja man kan ju alltid försöka

Man kan ju alltid försöka hinna med bloggandet.

Igår var i alla fall en bra dag (nästan). Skolan slutade en timme tidigare. Jippie. och då bar det iväg till en lugn uteritt med Pamsan. Redner till Vattnet och in lite i skogen där bakom. På vägen dit mötte vi  först en JÄtte läskig traktor så var tvungna att hoppa i diket. Sedan möter vi en skolbuss som var jätte läskig den också fast den var jätte snäll att stanna när jag skulle skritta förbi. Sedan går allt jätte bra vi gör lite skänkelvikningar på vägen lite ökningar och minskningar. Perfekt. Men så klart när vi vände i skogen kom en ***** Uggla flygande. Pam blir såklart jätte rädd och börjar skena. Jag försöker styra in i ett träd men det var mest min arm ochmitt ben som blev mosat men jag får stopp på henne efter kanske 30 m. Sedan trippar vi på tårna hela vägen hem. Ja det var min lugna uteritt ja. -.- .

Sedan skulle Jag och Kristin rida Mio och Tikki. Allt börjar med att Mio trampar Kristin på tårna. AJJ. Men sen gick det bättre. Hästarna var jätte snälla. jag red Mio och Kristin red Tikki.



Hade ingen bra bild så det fick bli den här xD

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Haha xD

2010-09-07 @ 14:19:24
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Tove - Ridsport, foto & vardag

Fin blogg :D



Var gärna med och tävla om två böcker från Cavallus på min blogg: http://londoninmyheart.blogg.se/2010/august/bloggtavling.html#comment



Ha det bra!

2010-09-07 @ 16:38:30
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0