Hoppträning

Idag var det hoppträning som gällde. Vi hoppade en ganska enkel övning men det känndes skönt att veta att man kan. Först tränade vi på att komma när bommar på marken och sedan kamma när in på hinder. Det är det Pam är bäst på så det gick väldigt bra, Dock liiiite snabbt som vanligt men jag tyckte hon var duktig. Sedan Hoppade vi igenom en kombination på 2 hinder och Pam var tog pigg och drog efeter men tog snabbt kontrollen och styrde in i en vägg.

När vi sen i Slutet gjorde en bana av alla övningar så gick det JÄTTE bra! Hon lyssnade och tog nästan alla halvhalter, och jag vågade rida och hålla om även fast hon var så himmla snabb.


Jag känner mig bara mer och mer taggad inför söndag.
Nu har jag laddat upp med krigsfärgen, plackatet och ramsorna.

Favorit i Repris! (LB)


Kommentarer
Postat av: Minna

Wihooooo! Krigsmålning, plakat och ramsor :D

2010-09-04 @ 14:16:03
URL: http://mynameisminna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0