Heeeeej !

Sitter på sista lektionen på dagen - c-tyska -  och läraren är inte här. Jätte skönt. Vi har eget arbete istället?  JA det är väll det jag håller på med. Mitt egna arbete består av facebook och penningborg (ett barn matte spel från 6-9 år). Jag blir riktigt irriterand när jag faktiskt inte listar ut det! Jag tror att man gör för svåra spel för bran i den åldern eller tror att de är värsta einsteins (lite tyska där!!!!!) men eftersom jag inte klarar det visar det för att deklreär försvåra spel. För de som känenr sig smarta kan ju alltid prova penningköping. det är mycket enklare spel, samma spel fast för äldre barn 10-12. Men det är lika svårt det -.-

Nu ska jag klara ut det

Puss :*


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

c - TYSKA <3<3

2010-09-30 @ 16:18:00
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0