Blue man group :)

Idag började man dagen med att gå upp i ottan och jobba.

Sedan longerade jag Pam, vilket gick jätte bra, Sedan snabbt hem och dusha och byta om för att sticka iväg mot stockholm.

Dagens ända mål var till götalejon på Blue man group.

De var verkligen jätte bra.Det roliga som är med dem är att det alltid är någon blandning mellan konsert och show. De är kul att se hur skickliga de är på att spela trummor och se obrydda och förvånade ut, samt spela en bra show till musiken. I alla fall så slutade det med att det blev sådant där ljus som gör att allt vitt blir självlysande, och längsbak rullade det ut 300 toalättpappersrullar ut över publiken. hahah Jag tyckte det var jätte kul för jag sammlade allt som kom till mig och dränkte sedan killen framför för att satt och pratade hela tiden. HÄMND!
Samman fattning av "konserten" var i.a.f Sjukt bra och värd att gå och se på.

Jag är dock lite besviken på att det tog 10 minuter vatt komma ut berifrån. det borde ha gått fortare -.-


Blue man Group.  
(Bild lånad från Google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0