Älskar min Busunge mer än allt annat<3

Skolan var soft idag, slutade 1,5 timme tidigar och hade mest chill ämnen. När jag kommer till stallet säger Lollo att vi ska ha sitsträning på Lina på lektionen så jag tänkte rida Pam lite lugnt innan. Jag bestämer mig för att rida barbacka i skritt och lite trav några varv på oval banan. Hmmm min idé lyckades ju nästan. När jag kommer upp  till rad banan behöver jag bara skritta mindre än ett halvt varv innan ponnyn min börjar trippa. Som vanligt börjar jag småskratta´, sedan kommer det STORA BOCKSPRÅNGET. Jag flyger bokstavligt som en vante och landar framför henne. Hon kollar på mig och sedan sticker hon iväg i galopp. Jag ringer Lisa som fångar henne på Parkeringen, TUR. När vi ändå var därnere satte jag på sadeln för att rida lite seriösare dressyr!  Det roliga är att Pam aldrig har gjort något sådant tidigare, det ända hon har gjort är att vara snabb, men men allt kommer väll någon gång.   Sedan gick hon faktiskt riktigt bra.

Sedan lite skritt på Mio och Lite sits träningar på Lina på Canon.

Nu hemma och skriva Uppsats i Svenska, Kul -.-


Busunge på Bild <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0