21.31

Idag har det inte hänt särskilt mycket. FÖrst skolan fick tillbaka ett matte prov som gick Piiiiiip dåligt.

Åkte till stallet för att muntra upp mig själv och och så fort jag kom fram var dagen räddad. Bestämde mig för att rida med benlindor . (Inte ofta xD). Vi red i ridhuset och det gick lugnt och bra,  flyttade lite för skänkeln som uppvärmning och sedan började jag göra en övning som var bra för både henne och mig.

först 10 m volt i hörnet , direkt ut på diagonalen  och öka några steg, sammla ihop innan vi kom ut i hörnet göra en riktig hörnpassering och sedan vid a eller c galoppera en halv 20m volt och sedan trava och så håll vi på ett tag, Hon lyssnade riktigt int efter 2-3 gånger i varje varv. Hon blev känslig för vikt och kom mellan hand ocj skänkel. Riktigt kul när man känner att övningar ger resultat.

Imorgon är det hoppning som gäller :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0