21,20

Dagen började med Jobb, Jobb och Jobb. Alltså åkte till Säva och Jobbade från 7,30-12,00. Sedan åt jag och kristin lunch, Vi delade på en halv kladdkaka sedan fick familjen Brunstedts resten.
Ut och hämta hästar, Mio och Tequila. Rida ut. Jag red tequila, fyyy faaan vad rolig hon är. Vi skulle skritta igenom en vatten pöl tvekar hon och sedan tar hon världens högsta och längsta språng och landar rakt på Mio. HAHAHA. 
stor städning av min låda som kristin intagit. Gick fin fint. Sist men inte minst fixade vi mitt skåp (även det intaget av kristin) Det blev riktigt fint.









Som sagt är det ju jätte fint, och vi kommer att hålla det så lääänge (host).

Hittade också krubbitarremmen pam hade när vi köpte henne, vi köpte en ny samma dag som vi köpte henne och han aldrig använda den. Den var riktigt äklig, 0.5 cm tjockt lager smuts på den, så kristin och jag tog fram kniven och började skära av det.

Före:¨




Efter:






Läderet råkade bli lite avsågat mend et gör ingenting för remmen är inget som ska användats utan nu är den putsad och ligger ocj skrotar i skåpet igen


Kommentarer
Postat av: Kristn

den krubbbitarremmen var eeecklig!

2010-09-19 @ 21:39:39
URL: http://erngreen.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

DAAAH GNÄLLSTRÖM SHABRAK :D

2010-09-20 @ 21:21:17
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0