20.48

Lite bloggpaus på 2 dagar för att jag inte gjort någe instressant. Mest bara ridit lite och gått i skolan. Kanske inte så mycket att jubla över.

Började dagen idag med 4 språk lektioner, Först Tyska, Franska, Svenska och sist Engelska. På engelskan fick jag tillbaka Nationella hör och läs förståelsen för 2007 i engelska och jag hade visst lyckats få MVG på den. Mycket Stolt.  Sedan att rida Pam. Fick rida på ute banan för att det var PNJ i ridhuset. Ridpasset blev ganska spent, men mjuknade av i slutet. Hoppade även över ett 30cm kryss några gånger så hon ska tagga ned efter hindret.

Sedan teori lektion. Vi tränade Horsemanship. Pam fick gå både med Mig och Michelle. Med mig lyssnade hon jätte bra. Perfekt.  Hon var lite trögare med Michelle men jag tyckte det gick bra. Det var nog för att hon har lite svårt att lite på folk , men jag tyckte det gick super.

Inget mer intressant har hänt förutom att jag skrev bort mig på ett matte prov idag så vi får se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0