-

Nu har jag varit duktig och åkt till stallet och borstat på Pam och gjort läxorna. Duktig som jag är gick det fort. Tog även in Smulan och krmade henne lite. 

Nu är det bara 2 dagar kvar tills första omgången i Ponnyallsvenskan Hoppning divII går av stapeln på Uppsala PK. Som vanligär jag jätte taggad redan nu för jag har en stor förhoppning om att kommer gå bra. Som sagt har vi ett super duper lag som är Sabina, Kristin Anna och Jag på våra hoppstjärnor Ronda, Millan, Lucky och Pam.
Jag  hoppas (jag vet att många andra gör det också) att många kommer och hejar fram vårat lag. Nytt för terminen är 5 nya hejarramsor och en stor skylt!  Men vi kör somvanligt med Krigsmålningen. 

Imorgon är det som vanligt hoppträning och så är det ju så att Sabina kommer till Säva igen.

På lördag ska jag först jobba och sen tror jag att jag och Kristin rida ut som vanligt. På kvällen ska man till Elin B och ta med Elin H hem.

Söndag äre att gå upp tidigt och åka till UPK

 
Bild från förra gången vi var på Uppsala Pk oc hoppade i Laget i div III


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0