1900

Otur?!? Ja det kan man säga!. Börjar dagen med att få en boll på handen på idrotten. Ont? Svar ja. Jag har fortfarande ganska ont och hoppas på att det går över till imorgon. Sedan gick det ganska långsamt fram till skolans slut. Gick upp till ridhuset med Pam. Tänkte trimma lite dressyr. Men så klart efter at jag har skrittat två varv så ramlar en sockerbit ner på oss. Pam blir jätte stressad (vem skulle inte bli?) av det, så jag tänkte att jag skrittar tills on har lugnat sig. Efetr ca 2-3 minuter går bevattnigssystemet på och Pam får såklart Panik. Eftersom Pam tyckte allting blev jätte läskigt så red jag på en volt i 20 minuter innan jag gick ner.

Sedan skrittade jag ut på Lucky som är under igång sättning efter att ha fastnat i en grimma ihagen och blivit halt.

NU blire plugg plugg och plugg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0