Träning

Idag var det hoppträning inför söndag.  Vi hoppade en banan med först en komination sedanett sockerbits hinder och sedan en annan komination som tränade att komma snett på hinder.

Pam skötte sig jätte bra, Hon Var pigg och glad. Hon var snabb men lagom snabb för att jag kunde lite på henne. Det är så kul för jag känner mig mer och mer säker på henne och vågar lite mer. det resulterar med att sprången blir bättre och vi får ett mycket bättre flyt.

Hoppade Bana på ca 1 m skulle jag tro. Det kändes jätte bra och allt flöt på bra!


Imorgon så vet jag inte om jag hinner blogga. Ska först till stallet och fixa inför imorgon, sedan till Uppsala och Kollar på Bio, Den bästaste Elinen följer med Hem och vi taggar om För Finalen i Pony Allsvenskan Div 2 som är på söndagen.

Hoppas alla kommer och tittar och hejar fram vårat bästa Lag som tävlar på Lurbo rk

Kristin Schamilia
Sabina Ronda
Jag Pam
Anna Sapphire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0