Tävling

Sammanfattning av Dagen GRYM!  Började med attHämta hästarna på Säva för att sedan åka tillLurbo och Tävla i Sista omgången av Allsvenskan Div 2.

Pam och Jag hopapde först en förklass som gick i Lc+5 Alltså 95 cm.
I den här klassen visade hon så mycket hur mcyket hon faktiskt litar på mig och hur Snäll och bäst hon faktiskt är. Vi hoppade allt jätte bra fram till 4an då vi fick ett pet. Tror avståndet blev fel och då ramlade jag fram på halsen och tröck ner henne under språnget. Sen tror jag att jag kom lite ur focus och glömde driva till nästa hinder men Pam Hoppar men bara för att vara snäll. Det bli världens konstigaste språng och vi river typ ett helt berg av bommar. Jag flyger och dunsar ner på hennes rygg. Men hon forsätter framåt. Jag sitter där och bara ser ett hinder komma, långa tyglar och helt fel. Men Min Ponny är såå underbar så hon ställer upp och bara hoppar det! Underbara Ponny. Sedan felfritt resten av banan. Men detta visar verkligen hur mcyket vi egentligen ställer upp för varandra

I LB alltså 1 m (lagklassen) NOLLADE VI! Min första felfria LB på Henne. Helt sjuk  Hon är såå sjukt snäll och jag känner verkligen iblan att jag inte förtjänar henne. Men Gud har aldrig varit så himmla stolt över henne. Vi hade en känsla igenom hjela banan och Jag kan bara sammanfatta det som Perfekt.

Sedan får vi reda på att Säva var de ända som gick Felfritt! VI VANN! Helt sjukt! In på Ärevarv och ta emot rosetter, och Nu kommer det bästa Vi kom även 2a i hela serien! Asså Helt otroligt.

Bilder och filmer kommer.... Jag lovar!

Vill också säga tack till världens bästa hästskötare Elin och Amanda, Utan er vet inte vem hur dagen kunnat slutat.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Naaaaw <3<3<3 PUSS på dig bästaste Anna <3<3<3

2010-10-31 @ 21:48:21
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: Sara

Ni var så himmla grymma! :D

2010-10-31 @ 21:53:00
URL: http://tindrandestalltjejen.blogg.se/
Postat av: Elin

du vet att du är grymmast allsmäktige ;) <3 <3

2010-10-31 @ 22:14:28
URL: http://figgeplutts.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

AWSOME! :D

2010-10-31 @ 23:51:23
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0