Startfälltävlan

Idag har pam och Jag alltså hoppat våran första P70. i den ingår debutant fälltävlans program 2007 i dressyr, 70 cm i banhoppning och 70 cm i terräng. Pam skötte sig överlag välldigt bra och var superduper fin.

Dressyren: Hon var spänd och rädd för både staketen och domaren, men vi lyckades så till vissa sker väldigt bra och hon lyssnade bra också. Fick till 60% på den ritten

Hoppning: Hon var perfekt bjöd och sög tag i alla hinder. Hon var inte alls lika spänd och nopprig utan slappnade faktiskt av en aning men hade ändå samma bjudning. Kom dick fel på sista och det blev ett stallastående hopp. Men det löste hon bra.

Terrängen:´var nog det roligaste i hela mitt liv. Hon var på och lyckan av att ha henne dundrande under mig i ren lycka över att få galoppera så snabbt och öronen alltid rak fram. Kan inte ens förklara vilken känsla vi hade. Slutade på 20 fel. vägrade en gång men vi kom lite fram och tillbaka på det hindret ochjag förstår henne.

Min Ponny är bäst
och tillsammans klarar vi allt <3















Alla bilder är fotograferade av Amanda Svedberg :)

Kommentarer
Postat av: Kristn

så duktiga :D<3

2010-10-10 @ 18:24:13
URL: http://erngreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0