Muppsala

Uppsala på förmiddagen. Köpte lite roliga saker medans pappa fixade priser till KM i dressyr. Det blev faktiskt ett par riktigt snyffa varma skor. Tummen upp för det!

Sedan uteriitt med Bäästaste Kristin. Jag kan varkligen inte fatta varför de blir den bästa ridningen på hela veckan, varje vecka.  Vi har alltid riktigt kul och det är super härligt!

Red sedan Lincoln på ovalbanan i skritt, trav och galopp medans Kristin skrittade Wicky.

Funderar på om jag ska skriva lite på Svenskan eller lyssna lite på Mozart?



Bara för att jag verkligen inte hittade en bild
Fick det bli en på StekarN Kristin


Kommentarer
Postat av: Kristin

fööör vi är bääst dåå bliir det bäääst !: D <3

stekarN Jag Japp!!!! <3

2010-10-23 @ 18:48:04
URL: http://erngreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0