Lekvecka

Det är ju tävling på söndag så Pam och jag har en så kallad lek vecka. Jag brukar attid vara så himla seriös i min ridning men jag har märkt att om vi har en "lekvecka" innan tävling så brukar det gå bättre!

Våran lekvecka brukar gå ut på att vi gör lite mer ökade galopper, att vi går lite mer på rudbanan och galopperracear eller saker som liknar detta. Det är kul för hon blir så grymt positiv!

Idag var vi på rundvolten och travade i låg form och jag kände att jag inte brydde mig så mucket om vilket tempo vi hade bara att det var i en lugn takt. Men jag red bara i en halvtimme för jag hade utvecklingssamtal innan och jag kände att jag inte behövde vara så mycket i stallet.

Utvecklings samtalet gick väldigt bra. Fick en förtitt på betygen en så länge den här terminen och om jag kommer ihåg rätt så ligger jag på VG i alla ämnen utom 2 där jag har g.
Riktigt kul!

Slänger in en bild också


I'M AWESOME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0