I'm Awesome!

Lektion på Pam idag. Skänkelvikningar var på schemat!  Pam har inte varit så värst bra på sidverts så var inte så jätta taggad på lektion om just det.  Började med att Lolla sa att efter uppvärmingen så skulle vi kunna säga en posetiva sak som var bra. 

Vi tränade på lite volter att ställa och flytta bakdelen in och ut. Pam var SÅ bra, helt jävla grym! Vi hade takten vi hade samspelet vi hade allt! Så super!  När lollo sedan frågade vad som var bra så kunde jag komma på minst tusen bra saker. Det var jätte kul.

Sedan kom skänkelvikningarna.Vi Skulle flytta in dom som i ett V från långsidan i skänkelvikning både in och ut från spåret. Det gick också jätte bra. Hon var inte så bra från början men i slutet så kändes det ibland som om vi "dansade" fram. Riktigt kul!

Jag tror inte riktigt det går att förklara känslan men grym var den!

Skoldagen har varit helt okej. Inte hänt så mycket.

Sedan såg jag att Världens bästa Josefin har gjort en Awesome film Till mig och Pam
Så grymt snällt! Länk till hennes blogg HÄR


Kommentarer
Postat av: kåem

fin film!!

2010-10-28 @ 20:15:42
URL: http://kaems.blogg.se/
Postat av: sofia

du är bäst :D!

2010-10-28 @ 20:32:10
URL: http://tresomtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0