Gimo Rk

Degen har varit grym!! Tävlade i Gimo med pam. vi lyckades sno åt oss 2 rosetter och massa priser med oss hem.

förklass LC: Hon gick som en jävla klocka. Vi hade en sån sjuktbra känsla hon bjöd mot allt, backade av någon gång men det spelar ingen roll. Hon väntade och hoppade. Jag behövde bara Skänkla. Så fiiin

Snodde åt oss en 4 placering (rosett, placket, borste, svamp och nosludd) Sött. de tre sista sakerna i rosa!

Andra omgången i allsvenskan div ||: Hon gick på jätte bra verkliegn bjöd. Hon hpadde jätte stort på 2an som gick på linje till 3an . Tappade tyglarna och bara gasade och hon hoppade jätte fint. på 4an hamnade vi lite ur fokus och det blev ett stopp. Sedan gick allt som en klocka igen. Hoppade resten felfritt, men kombinatiuonen hoppade vi också lite si så där. Stort språng in. långa tyglar till andra och 2 galoppsprång på 8 m. HAHAH min häst kan hon.

Laget lyckades knipa åt sig en 2 Plats!!  (rosett, spö, hovkrats,mankam och Godis)


Är så grymt nöjd över dagen. Det kunde inte gått bättre! Nu taggar vi till finalomgången som går 31 okteober på Lurbo RK. Kom och kolla vetja!

Bilder på mig och pam kommer när jag fått dem :D






Kommentarer
Postat av: Cissi

snygg bloggen blev :D

2010-10-03 @ 19:26:49
URL: http://cissialskarpeter.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

GRATTIS!

2010-10-03 @ 19:53:09
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0