ETT VINNARINLÄGG BESTÄLLT

Nej men tjenare Anna :D
Nu är jag här igen, och intar din blogg :D

Imorgon ska du tävla. Det ska bli kul. Jag ska heja på er. MEN! Nu är det såhär att jag vill att det ska gå bra imorgon, så jag tänker ge dig några fler tips och regler du måste följa till imorgon!

1.  PUTSA DINA GREJER ORDENTLIGT!
Det är pinsamt med fläckar och lera!

2.  PUTSA INTE DINA GREJER FÖR ORDENTLIGT!
Då kan folk tro att du är en PEDANT! Och om du putsar innan du rider kan det färga av sig på ridbyxorna! Fatta pinsamt och gå runt hela dagen med en brun fläck i baken?!

3. BEHANDLA MIN FRU SNÄLLT!
Och alla andra också för den delen! :o (SÄRSKILT ÖVERDOMMAREN!!)

4. ÄT ORDENTLIGT!
Annars kommer du inte kunna följa punkterna i regel 3!

5. RID SÅ ATT DET RYKER!
Annars tänker jag köpa följande träns till dig och LIMMA fast det på PAM så att du aldrig kommer byta! MOAHAHAHHAHAHAHAHHAA (Så bästa att du lyder mig!)


       OCH OM DU UNDRAR SÅ ÄR DET DET BLÅA OCH GULA TRÄNSET!!!


DIN ÄLSKADE JOSÄFIN!
Och glöm inte att rida så det ryker! (För annars...)


And remember! YOU'RE AWSOME! :D


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha, det verkar som att Anna följde dinna råd till seger xD

2010-10-31 @ 22:49:34
Postat av: Jonna

VART KAN MAN KÖPA TRÄNSEN?!?!?!?!?!?!? :D

Svar: oj jag har ingen aning, länka det inlägget i en kommentar till Josefin Andersson (jossanamigo.blogg.se) och fråga henne :)
Anna Hellström

2012-07-26 @ 14:24:02
URL: http://salmiakjonna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0