Dagens ridpass var inte särskilt...

Dagens ridpass var inte särsklit lyckat till en början. Pam var jätte spänd och ryckte till för allt. vi försökte först bara köra lite kravlöst tillen början men hon bara sprang så jag tog upp henne lite. Så fort jag ens tänkte någonting så drog hon iväg. Men efter något tjaffs kom jag på att jag skulle prata hela tiden med henne och efter 40 minuter lyckades vi ha den där lugna traven och fick även med lite bakben. Körde då även en genomgång av debutant programet 2007. Det var väldigt bra till en början men blev mer och mer spänt. Men men motgång föder framgång säger man väll?



Kommentarer
Postat av: Jakubmaiken

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-09-20 @ 12:10:37
URL: http://jakubmaiken.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0