BLOGG KAPAD! MOAHAHAHAH!!!

Annas blogg har just blivit kapad av pirater som är ute efter hennes älgtröjor :o

eller inte. Hehe Det är faktiskt JAG som har kapat Annas blogg :D
Just nu ligger anna och sover (HOPPAS JAG!!!) för hon ska TÄVLA imorgon! :D
Jag önkar henne all lycka och hoppas att laget kommer hem med en fet bunt rosetter imorgon! :D

Lite goda råd:
SVÄR INTE ÅT DOMMAREN!
då blir han/hon pissed off på dig :o

ÄT INTE FÖR MYCKET GODIS!
då kommer Pam få det jobbigt att hoppa!

RID INTE FEL VÄG!
För du blir man utesluten :o

OM DU HAMNAR PÅ ÄREVARV, MESA INTE!
För du tror alla att du är en dressyr tant!


ÄT INGEN BRYSSELKOL!
Då blir man gasig i magen och det skulle vara pinsamt!

ÄT EN REJÄL FRUKOST!
Annars kanske du är elak mot min fru :o


PUSS PUSS & KRAM KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0