2233

Hittade den här på Josses Blogg. Hoppas hon inte dödar mig för att jag snodde den men eftersom det är mig den handlar om så borde det vara okej


Jag: Kolla, jag har typ rivit mig här i sömnen!
Josse: Haha jag har typ slagits med väggen i sömnen för när jag vaknade hande jag sår på knogarna!
Jag: Jag har ett blåmärke här också!
Josse: Vi lär ju typ bli misshandlade i sömnen
Jag: Åh nej, det är en kille som smyger in i mitt rum och misshandlar mig i sömnen!
Josse: Hur vet du att det är en kille?
Jag: Meeeh, varför skulle Jag ha en tjej i mitt rum?

Jag Tycker själv att det är smart, Eller?

Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius

Sv: Tack finaste! :D <3

2010-10-15 @ 00:28:49
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0