2115

Mår inte så bra just nu. Tror jag är på väg in i en riktig förkylning tyvärr. känt mig mosig och har varit varm och kall växlande hela dagen. men men. sånt är livet. Imorgon ska jag ut i skogen och dö. Eller som alla säger ut och orientera. Med eller utan feber jag kan faktiskt inte svika Ronja.

Idag så var det ju stor men ändå envisas ridläraren om att vi ska rida ute på en änga. Hmm tänker jag -bäst att sätta på båda mössa och pelhambettet-  men det får väll gå.

Pam gumman var jätte spän hela tiden och inte gjorde hennes cp ryttare någonting åt det heller. Jag vet att hon är spänd överlagt ute men jag tror lite sitter i mitt huvud också. Så jag fick avbryta efterhalva tiden och gick in i ridhuset för att lugna ner det lite. Tror vi är nere i lite av en dressyr svacka just nu. Men när vi kommer igen då ni, då får ni se upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0