2105

Red Pam inne idag. Började med en framskrittning på 10 minuter i ridhuset. Vi jobbade först med att gå rak på kvartslinjerna. När det gick bra gjorde jag volter. En ut mot väggen och sedan en till andra sidan. Så det blev olika stora volter och olika mycket böjning. Sedan Så gjorde jag lite tempo växlingar i skritten coh tränade böjda skänkelvikningar. Sedan gick vi över i trav. Tränade på medellinjen och att göra volter från den och attvi skulle göra lite tempoväxlingar där med. I galoppen blev det lite skänkelvikningar och så tränade vi på enklabyten. Vilket hon skötte bra.  Idag var det inget spring utan hon lyssnade och väntade. Jag tränade mycket på mina vägar och hörnpasseringar. Det var jätte bra eftersom jag är lite slarvig.


Hon var fin och mjuk idag. Var jätte posetiv. Det kan jag tro är att vi red ut igår och hon fick galoppera fort som hon fick den där posetiva inställningen idag.

Hon är så underbar, Min ponny

(Just tänkte lägga upp en film ikväll.
 Bara Kristin loggar in på msn,
 annars kommer den imorgon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0