2048

Dagen har varit som alla andra dagar, ganska trist. Vi fick reda på att våran Tyska lärare Farbror Janne slutat med omedelbar verkan?!? Det är väldigt trist eftersom han var en så grymt roliga lärare. Det var han som gav oss läxor men var för senil för att komma ihåg dem. Aja. Dagen gick iaf relativt snabbt. Iväg till stallet gick med Kalle medans Kristin red. Han var jätte dryg men gav upp efter ett tag.

Dagens ridpass på Pam ger jag inte ens en komentar...

Nu ska jag plugga lite engelska, so, franska och Matte.

Just glömde nämna att min nya krubbitarremm har kommit. Måste bara komma ihåg att hämta den nu också :*




Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

sv: hehe ofcouuuurse (a)

Haha den ska jag fixa! :D

2010-10-20 @ 21:50:03
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: ****

Man ska inte hindra hästen från att krubbbita. Det betyder att hästen inte mått/mår bra.

2014-03-15 @ 21:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0