1815

Kass uppsatering igår.  Hopptränade med Pam, vilket gick jätte bra. Hon var lugn och fin. Hon lyssnade bra och Vi fick många perfekta språng. Efter jag hade hoppat red min instruktör Pam, för att jag ska kunna få mer tips. Pam var väll lite spänd från början men sedan gick det bra. De hoppade bana på ungefär 90 cm och jag tyckte det såg bra ut. Välldit kul att se någon annan rida, Det ser så anorlunda ut från Marken. Och jag märkte att hon inte ser lika stark ut från marken som hon verkligen är.

Kristin förljde med Hem efteråt. Vi kollade på Not another teen movie och 17 again. Jätte bra filmer båda två. Verkligen till rekomendation. Sommnade vid 3 och vaknade vid 7 av att hundratals bran (låter det som) sprang runt i huset. Sommnade om och vaknade halv 10. Äter frukost kollar på VD och märker efter ett tag att klockan är 10.48 och Kristin ska vara i stallet 11. På något sätt hinner vi dit.

Har ridit ut på Pam en stund och sedan hjälpt till inför tävlingen imorgon.

Hoppas många kommer och tittar och hejar fram vinnar laget.


Kommentarer
Postat av: Kristn

PUSSS :*!!!

2010-10-16 @ 18:56:02
URL: http://erngreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0