Vetrinären

Godmorgon, Snart drar jag till Säva för att Lasta hästarna och åka till vetrinären. Vi kommer att ha med oss Lene och Indra. Hoppas på att båda är friska! Gick upp för ca 1 timme sedan och kan faktiskt säga att jag är ganska pigg, Men det hade varit skönt att fpå sova en stund till också. Ikväll är det hoppträning. Jag har inte ridit sen i måndags så vi får se hur det går. Men hoppas på at det går bra!

Försöker få tag i Sara för att få filmerna från Lurbo.

Tänkte försöka blogga på plats idag om mobilen sammarbetar, det vet man ju aldrig.


Eftersom jag inte orkar ladda upp en ny bild så får ni denhär
(Indra var med på bilden ;) )

Kommentarer
Postat av: t

god morgon :)



härlig blogg! Hoppas Fredag blir bra & helgen lyckad :D



va gärna med i dagens blogg om du vill :)



kramar

2010-11-05 @ 08:04:24
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag ska ju till er i morgon (lördag) och då kan jag ta med mig ett USB minne med filmerna på? :)

Eller om jag tar med det ikväll? :)

2010-11-05 @ 11:19:35
URL: http://tindrandestalltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0