Tidig Morgon

Innan jag börjar om dagen måste jag bara komentera stormen igår! Helt sjukt hur mycket det blåste. Gick inte ens att gå från stallet till Klubbis utan att man typ blåste bort. Ännu värre var det att gå upp till ridhuset! Riktigt iskall vind som trängde på! Det ska fortsätta blåsa idag också så jag vet inte riktigt hur jag ska handskas med problemet...

Idag är det som vaje onsdag, ganska lugnt. Vi ska få tillbaka våra Franska prov om våran franskalärare inte VABar, har Vi har en jobbig förmiddag med bara språk. Med början av Tyska,Franska,Svenska och sist Engelska. Puuh kommer bli jobbigt. I eftermiddag åker jag till stallet och taggar om för dressyrträning. Får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0