Svar




1,Om jag är kär i någon? Nej inte just nu, det är en sak jag kan lova. Men man vet aldrig vad som händer i framtiden. Men just nu satsar jag på min kariär inom ridsporten

2, För att jag är galen i att puffa folk på facebook. Kan säga att ibland har jag över 60 puffar när jag loggar in, och jag puffar alltid tillbaka, det har liksom blivit en grej jag inte kan lsuta med.

3, För att jag har för lite fritid, men lovar att bättra mig.

4, Tack. Det värmer jätte mycket att få såna påstående/frågor. Jag vet inte faktiskt. Vi var ju inte alls så fina i början men nu har vi liksom växt ihop och blivit ett team. Hon är så fin och lugn och vi litar på varandra till 100%.







Jo du. Jag har som sagt satt upp mitt mål i dressyren nu. Det är en godkänd LA innan min ponny tid är över, så i vår hoppas vi på att komma ut på i.a.f.  minst två LB:er i vår.






1, Oh vad kul att någon tycker det. Men svaret är nej. Från att jag föddes till att jag gick i slutet av 4an var jag jätte tjock. Då menar jag jätte. Så Nej det är nu det vackra inom mig har kommit upp.

2, Jag har ca 20 schabrak. Mina favoriter är Dressyr: Mitt gula och Mitt rosa. Dels för att de är underbara färger och dels för att jag fick de från underbara kompisar. Hopp är nog mitt mossgröna BR schabrak. Det har jag alltid när jag tävlar för att det är så fint. Men man kan ju inte glömma de snyggaste, det fick jag av mina kompisar i sommras. Grön hoppschabrak som är broderat med "ANNA GNÄLLSTRÖM  , PAMELA ANDERSSON". Det är riktigt snyggt det med.

4, Ja du jag skulle nog fortsätta handla precis som jag gör men i första hand skulle nog en ny kavaj komma och nya tävlingssaker samt lite nya täcken och schabrak!

5, Jag har en brun Jeremy Rudge hoppsadel,det är nog den bekvämaste sadel jag någonsin ridit i,  och en svart dressyr sadel av okänt märke.



1, Samma svar här för lite fridtid men ska försöka bättra mig lovar.

2, Oh ALLT. Hon är så underbar, Hennes personlighet hennes psyke hennes utvecklingsförmåga, att rabbla upp all är inte möjligt men skulle bli tvingad att bestäma en sak blir det nog personligheten.

3, Jag kommer faktiskt ihåg de tre första passen på henne! Men det passet som har varit speciellt med henne är nog den gången vi svävade över 125 cm. Det var en så fantastik känsla och nu strävar vi efter den  varje hoppass. Även framridningen till en program ridning var underbar. då hon verkligen lyssnade till hundra och sköte sig utmärkt.

4, Det går nog inte att säga! Hela du är så himla underbar. Man känner direkt att man kan lita på dig och man kan verkligen prata om allt och du är en så underbar kompis. Älskar dig helt enkelt!

5, Bästa tipset är nog att alltid försöka vara lugn ochkomma ihåg och andas.  Man ska aldrig behöva vara rädd men visa respekt ska man alltid göra. Om man inte kommer ifrån det så tycker jag att man ska tänka "livet går vidare" allt handlar bara om en kort stund, man vänjer sig snart och blir inte lika rädd. Att bara vistas i närheten av hästar kan vara bra för att inte vara lika nervös. Så att spendera så mycket tid som möjligt i stallet är nog mitt bästa tips!

Det får nog avsluta. Hoppas ni blev nöjda med svaren




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0