Stora Staden

Äntligen Framme i Göteborg. Jag sov i princip hela vägen ner. Hade Headsettet på högsta volym och lyssnade på bra musik, så det var kanske inte så konstigt.  Här nere är det grått och regnar, blåser lite gör det också.

Just nu är jag i Mormor och morfars lägenhet i staden, Gansak nyrenoverad och fin och jag borde inte klaga men jag vill till deras sommarstuga! Den är så himla mysig! Tänk er att följa en grusväg upp för ett litet berg, För bi massa stall och små tomter med urgulliga hus. Sedan kommer du till Vägens ände, där ligger ett litet hus på en liten gräsmatta och nerför en backe ligger en stor fin sjö! 

Men nej vi ska vara i staden.

Aja hittade i allafall morfars dator så jag kanske har någonting att göra under några dagar

Ikväll ska vi på teater och imorgon tänkte jag gå ut på stan och se om jag hittar något roligt.
Saknar alla där hemma. Alla underbara människor som gör dagen värd.

Värt med Hemlängtan efter bara 4 timmar.

Om ni får tråkigt är det bara att Smsa elelr ringa, Jag svarar gärna

Hittade lite bilder på datan från just sommarstugan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0