Som vanligt bäst

Red lite i ridhuset idag, och det gick jätte bra, verkligen! Hon var lugn och fin och lyssnade bra för alla hjälper, blev lite snabb efter att jag galopperat, Jag försökte göra om den energin till att "ta i bakifrån energi" och det gick jätte bra, Tänkte om hon nu går fort kan vi testa att bara öka lånsidorna och kort på kortsidorna, DÅ lyssnade hon perfekt och var jätte duktig och tog i aom attans med bakbenen. Kort sammafattning Duktig och lyhör, snabba rekationer och väntade.

Det var en tjeje som tränade i ridhuset samtidigt för någon instruktör. Hon gav mig riktigt fina komentarer som gjorde ridpasset riktigt bra! Frågade även vilka klasser jag tävlade med henne i dressyr  (A) , Vi tävlar bara i hoppning...



tänkte faktiskt under något av våra år köra en godkänd LA ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

det tror jag att ni klarar galant!<3

2010-11-11 @ 21:24:06
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: Elin

vad va det jag sa om att du skulle tävla dressyyr....!! :O <3 <3 <3



och ni skulle klara det hur bra som helst! :D

2010-11-11 @ 21:31:51
URL: http://figgeplutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0