Rosetter

Har varit duktig och satt upp nästan alla mina rosetter igen. Tog ner dem ett tag, kommer inte ihåg varför och har inte förmått mig att sätta upp dem igen. Men idag hjälpe pappa till och satte upp tråd så jag kunde sätta upp dem. Dock är det kanske 1/4 del kvar inna alla är uppe, men det där duger så länge. Tänkte samla ihop lite mer innan jag börjar sätta på någon annan vägg. Annars skulle det se så glest ut! Inte fint

Måste bara säga att jag har varit dukitg och pluggat Franska till provet på Torsdag, och tänkte gå och packa väskan till imorgon då vi ska till Enköping och simma med klassen. Önska mig lycka till så man inte drunknar. Det kan lätt hända när jag är med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0