Plugg

Känner mig väldigt ambitiös ikväll. JAg pluggar nämligen Franska. Vi har prov på Torsdag och jag vill helst bli godkänd så det är bäst att jag pluggar på!

Bild läxa till på Onsdag är att ta med en bild på sin idol. Mitt problem är att jag verkligen inte har någon. Men jag tror att jag har bestämt mig. Det kommer troligtvis bli Jay Sean. Bara för att han är en grym sångare och skriver sjuk bra låtar! Ni som inte har lyssnat på någon av hans låtar tycker jag att ni borde göra det! Det är ett måste!

Några av hans låtar som jag tycker ni borde lyssna på
(hade svårt att välja..)

* Do you Remeber
* All or Nothing
2012 (It ain't be the end) 
* Cry


Juste har jag glömmt att berätta att jag har skrivit upp mig på listan som de lottar ifrån till skolans Lucia.
Vet inte varför jag gjorde det, Så hoppas att det inte blir jag...


Kommentarer
Postat av: Amanda

SV; samma här xD den låter helrandom när man läser den xD <3

2010-11-14 @ 20:33:49
URL: http://amandatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0