Pam

Idag var det bestämt att Lollo , min dressyr tränare skulle prova att rida Pam lite för att jag ska kunna få mera hjälp i dressyren.Jag red fram henne lite och sen var det Lollos tur.Fick lite komentarer som "Hon är en liten prima donna, hon har redan bestämt sig innan att hon inte vill göra det" och "ibland måste man gå tillbaka till ruta ett och kolla så det går att göra halt". Det är lite så jag känner. Att hon bestämmer sig för något och jag har svårt att få igenom saken jag vill göra. Det är svårt att beskrivba för någon som inte har risit henne men känslan är ungefär så. När det går bra får man världens känsla och ibland går det inte alls.  Sedan fick jag sitta upp igen och Loll drev på mig som en galning. Jag skulle sluta röra på mina händer och bara driva på med skänklarna. Det låter lätt men är så sukt svårt. Nu börjar vi få ett bra tempo  dressyren kanske jag har mer kontroll i tempot i hoppningen. Vem vet.

nu vet jag i alla fall hur jag ska rida och nu blire kämpa av!


Älskar den här bilden <3

Kommentarer
Postat av: kristin

me too <3

2010-11-19 @ 07:54:51
URL: http://erngreen.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hihi snygg <3

2010-11-22 @ 21:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0