Onyttig!

Idag har jag varit så onyttig. Börjar med att vi sista lektionen får godis. Det tog slut oerhört fort. Drar sedan till stallet och så klart bjuder jag på kladdkaka  som är så kladdig att den rinnet. Jag och två andra åt upp mer än halva. MUMS!  När vi sedan ska upp och bygga bana är en dressyr tränare där och bjuder oss på godis. Mycket gott det med. Och nu när vi kommer hem har mamma gjort världens godaste sak. Bär med smält vit choklas och glass. Så idag känner jag att jag verkligen tjockar på mig. Fast det är man ju värd ibland.

Resten av skolan har varit ganska soft. Kom upp imorse och dagen rullade på bra!


Kommentarer
Postat av: Jensmathilde

Excellent site.

2011-05-17 @ 14:24:00
URL: http://jensmathilde.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0