Nya Vecka

Måndag morgon, ny vecka, nya saker som ska hinnas med. Dagen idag kommer bli ganska lugn. Inget speciellt i skolan. Tänke dra till stallet sen och rida. Isag ska jag prova att rida på Engels nosgrimma. Jaghar alltid pidit henne på Remont förutom när jag har pelhammet, men idag ska hon få gå på engelskt med 2delat. Känner att det är bättre för henne om jag faktiskt börjar växla lite. Lite sur dock för att båda mina träns är bruna och min Dressyr sadel är svart, så jag måste köpa ett svart dressyr träns. Får se om det kanske blir ett sådannt på Söndag. Det vet man ju aldrig.

Ska ni göra något roligt i veckan?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart jag ska göra nått kul, träffar ju anna hellström imorgon liksom ^^

2010-11-22 @ 07:27:17
URL: http://hopes.webblogg.se/
Postat av: Josäfin :>

cool bild :D

2010-11-24 @ 22:06:45
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0