Lördag

Idag kommer bli en jätte lugn dag. Började med lite utav en sovmorgon, snart ska jag till satllet och rengöra Pams box oxh även rida ut med Kristin när hon kommer. Jag tror även att det blir ridning på lite andra hästar också. 
Ikväll ska Lisa ha massa kopisar här så jag passar på att vara på mitt rum.  Söndag ska jag jobba och tänkte rida lite dressyr i ridhuset lite senare på kvällen.

Pam blev klippt igår. Riktigt snyggt om jag får säga det själv, Lilla biten där sadeln är måste bara trimmas lite då den sticker ut.

Nästa vecka är ganska lugn den också

Måndag: Lite dressyr i Ridhuset, Min kompis Elin följer med och ska få rida lite
Tisdag: Pam och Jag har varit tillsammans i ett år! Så det blir antingen en uteritt eller så myser vi bara
Onsdag: Dressyr Lektion
Torsdag: Uteritt eller dressyr
Fredag: Hoppning
Lördag: Uteritt
Söndag: tror jag hon får vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0