Kaninerna

Mamma kom precis hem med glada nyheter

JAg har länge känt att jag inte hinner med våra kaniner, de får inte den tid som de behöver. De är verkligen världens gosigaste och mcysigaste men jag hinner verkligen inte så nu har vi bestämt att ge bort dem. När mama kom hem idag sa sa hon att en på hennes jobb vill ha dem. Hennes barn ska få dem i julklapp tillsammans med bur och hinder m.m. Branen är en tjej som går i 5an, 2 tvillingar som går i förskolan och en pojke som är 4a. Jag tror de kommer få det jätte bra. Dock ska de flytta ända till Upplandsväsby. Men de kommer att ha det bättre där än de har det hos mig.

Såklart att jag kommer sakna dem, men jag tycker också att det är väldigt kul att vi har hittade ett så bra hem åt dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0