Inköpen

Ni får stå ut med dålig mobilkvalité men min kamera vill inte sammarbeta -.-



Svart Engelsktträns från Lyckås samt tyglar. Jätte fint, lite bredare nosgrimma och jag tror att Pam kommer att passa bra i det
Träns: 350 ;-
Tyglar: 199 ;-



Grön dressyrschabrak från Lyckås. Tyckte det var jätte fint!
179 ;-


Svart och diskret pannband med lite glitter på från Schockemöle.
Som Kristin och Rosanna fick mig att köpa...
499 ;-


Jätte mysig tjocktröja från Kingsland. Belv totalkär i den!
899 ;-





Tävlingssett från Schockemöle. Grått och fint, Tror att det skulle passa jätte bra på Pam!
Fick både Schabrak och Luva till ett bra pris!
500;-



Rosa/grått dressyrschabrak från HV Polo. Super snyggt och kommer Passa jätte bra!
Känner att jag har gett mitt skåp lite mera färg,med nya schabrak
395;-


Som sagt slösade jag inte så mycket pengar (3021 kr) Kunde blivit värre. Men jag kan erkänna att det mesta var spontan köp.


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

HV POLO SCHABRAKET <3<3

2010-12-01 @ 10:16:55
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0