Information

Har haft grymmt kul i princip hela dagen, Började med Tyskan som var flumm som vanligt. Fick reda på att det kommer tyska lärare från andra skolor som ska förhöra oss mutligt. Vi säger så här De"Är det här C-Tyska gruppen"   Vi "Vadå c-tyska? Det här är Sär-tyska!". Såg på en film på franskan. Sen mest degande fram till Lunch. Efter lunch eget arbete istället för bild. Vi fick Papper där man skulle fylla i Alla personer i vår enhet efter ett yrke, De som jag frågade vad de satt på mig fick jag svaret "Bonde","Ridlärare", "Sånger" Eller "Playboy Bunny". Vilket tycker ni passar bäst? 

Efter skolan gick jag hem, satt och skrev lite på en uppsats tills Kristin kom. Drog till stallet efter en timma och red lektion.  Ja en kort samanfattning av dagen.

Film på Franskan...



Pam i sitt Stalltäcke


Kommentarer
Postat av: kristin

jag gjorde din dag som vanligt i know. mohahah

2010-11-24 @ 22:56:14
URL: http://erngreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0