Gymnasiemässa

Idag var det gymnasiemässa i Uppsala. Tog bussen direkt från skolan och fick möte av 3 underbara personer när man kommer till centralen, nämligen Elin, Sosso och Adrian. Det snöade och var så kallt så vi stack hem till Adrian en stund medans vi väntade på Amanda. Sedan ut och iväg. Brörjade att gå till kunskaps NV, inte så jätte intressant faktiskt, är ju ganska så säker på att jag ska gå ekonomi, så jag och adrian stack typ sit, fastnade lite på Kunskap med ett samtal på sisådär 20 minuter. Pratade också lite med Fyris innan vi återsökte kontakten med Amnda,Elin och Sosso. Vi gick runt och kollade lite innan mamma kom och också ville titta så vi gick och kollade och pratade med Kunskap,Jb, Jensen,fyris och celsius. Sedan stack jag tillbaka till Kompisarna medans mamma gick och tittade lite.  Blev ett tag på läktaren också med Elin och Bella.
Som sagt vet jag inte vilken skola men Ekonomi blir det iallafall :D

Trevlig eftermiddag med Trevligt folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0