Göteborg!

Hej alla morgonpigga personer. Om ca en halvtimme drar jag till världens ände, alltså Göteborg. Ska tillbringa Några dagar där med Min släkt, Men kommertillbaka på Torsdag Kväll. Så det blir inte Så länge. Dock Har jag ingen tillgång till Dator, Så Det blir inge Bloggning. Jag kom fram till Att om vi åker 7 Ifrån Mitt Hus så kommer vi fram ca 12.45, Usch hatar att åka bil det är så tråkigt. Men jag får väll Sätta på Headsettet och försöka att ha lite kul.

Pam vilar Idag, Men Kristin kommer att rida henne Onsdag och Torsdag, Vilket kommer att gå jätte bra!

Nej nu ska jag gå och Packa Det sista, Innan vi Åker! Usch, Snälla, Kan ni Inte skicka Ett sms eller ringa mig Annars Blir det så tråkigt.

Blir en bild På Pam och Kristin Från I Sommras


Kommentarer
Postat av: michelle - dressyrryttare

göteborg är bäst ;)

2010-11-02 @ 11:08:02
URL: http://michellepetursson.blogg.se/
Postat av: Kristin

jahaaa ja ja trodde no skulle komma hem imorn XDDDD <3

2010-11-02 @ 17:52:05
URL: http://erngreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0