Gårdagen på Globen

Kristin och hennes familj hämtade upp mig vid halv 3,sen var det ca 1 ½ timmes bilåkande samt letande efter parkeringsplats. Hade fått i uppdrag av Nina (ridskolechefen) att om vi hittade skulle vi leta upp hennes borttappade tröja, dock hittade vi inte den, och att köpa 5 nya täcken till ridskolehästarna. Jag var pront beslutsam om att jag skulle ha ett svart träns så det var det första jag köpte. Det blev ett helsvart med svarta sömmar. Sen så gick vi Svea och köpte så många täcken som fanns av rätt storlek. De hade dock bara ett täcke i 145 så det belv bara 4a täcken. Vi gick ner med allt tilkl bilen. DET VAR JÄTTE TUNGT!. (allt detta på 20 minuter) Vi gick in igen och Kollade runt igen. Det var jag, Kristin och Rosanna. Det slutar inte bra när jag först spontan köper en kingslandtröja och sen ett grönt dressyrschabrak. Sen kollar vi runt igen och sen går vi in och kollar på showen. Vi går ut under 150 och satsar på mera shopping. Då köper jag först ett tävlingssett från Shockemöle (grått) och sen ett HV schabrak (grå/rosa). Vi går runt lite till och sen får mina kompisar  mig att köpa ett GLITTRIGT pannband. Fattar faktiskt inte varför jag köpte det. Men det var jätte fint!  Vi går in och kollarpå avslutningen och sen bär det av hemmåt. Träffade Massa roliga människor både från Rasta, Säva och många andra ställen.

Lyckad kväll!


Kommentarer
Postat av: kristin

ihihihihihihi ouuups

2010-11-29 @ 12:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0