Fredag

Imorse tror jag att jag glömde att skriva att jag försov mig i en timme och 15 minuter. Men eftersom jag vanligtvis går upp tidigt så spelar det inte så stor roll (Och han blogga ändå), för jag har ändå så mycket tid. Ja började dagen med ganska tråkiga lektioner, Svenska, No och Engelska. Sen bar det iväg till Idrott och badminton stod på schemat. Hade liite kul så får se om det kommer upp en film på det senare. Och om inte folk visste det så är jag så skillad att jag kan både filma och skjuta bollen samtidigt! Slå det!  På Historia provet svarade jag på allt så det blir nog minst Vg skulle jag tro. Skriver om Hoppträningen liite senare.


Hade nästan helt glömt bort den här! Det blev lite förmycket sol när vi var i Usa
I sommras så då Blir Man SOLBRÄND! Eller rättare sagt BRÄNNSKADAD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0