Första November

Måste först och främst Tacka alla underbara människor som har varit så snälla och komenterat ! Tack än en gång <3

Dagen började med jobb. Sedan hjälpa Uss liite med förberedelserna och sedan fixade jag hästarna

´Skrittade och travade lite ut på Pam. Hon var lugn och jätte bra idag. Imorgon får hon vila innan  Kristin får ridan henne i två dagar. Skrittade även ut på min systers Ponny Lene, Vilket var jätte kul.

När det var dax för spöktime. så begav vi oss ut, Jag skulle vara med Sabina och Kristin. Vi fick stå i utkanten av en skog. De två första grupperna blev inte rädda -.-, Men sedan kom vi på ett knep. Dock ingick det att jag lade mig bakom palisaden i en vattenpöl. Barnen blev iallafall jätte rädda.

Nu är jag hemma och tänke snart hoppa in i en varm dusch!


Juste imorgon morgon åker jag till Göteborg och kommer hem på Torsdag. Fredag in till vetrinären med Lene och sen får vi se vad som händer i helgen.

Säfvas Hejarklack är grym!

Kommentarer
Postat av: Amanda

kmr sakna dig anna <3<3<3

2010-11-02 @ 10:03:24
URL: http://amandatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0